STV Video Data

Support och help-desk

Support och help-desk

Vår help-desk är öppen 07.30 till 21.30 helgfri vardag, övriga tider enligt överenskommelse. Supportsamtal tas emot av vår help-desk som utför inledande felsökning, upprättar ett supportärende med referensnummer och dirigerar sedan vid behov till relevant supporttekniker på 2nd-line support.

Help-desk

Telefon: +46-8-568 441 40
E-post: support@stv.se

Testnummer, videokonferens

ISDN: 08-448 80 12, upp till 384 kbps
IP: 195.84.25.225, upp till 2 Mbps
H.323-ID: support@stv.se, upp till 2 Mbps

Smart Meeting – telefon-, web- och videomöten

Telefon: 020-688 688
E-post: smartmeeting@stv.se

Ange gärna ditt serviceavtalsnummer eller serienummer vid felanmälan, det gör det lättare för oss att snabbt svara på dina frågor. Om du väljer att kontakta oss via e-post får du en kvittens att vi mottagit ditt ärende.

Knowledge Base

Cisco

Cisco telepresence endpoints knowledge base articles

Polycom

http://support.polycom.com/PolycomService/knowledgebase/redirectToConsonaApp.htm