Support • STV

Support och help-desk

Vi har, enkelt uttryckt, en enda uppgift – att göra er som kunder nöjda!

Vår största önskan är att ni skall få maximal nytta av de lösningar vi levererat! Oavsett om ni har en användarfråga eller upplever problem med lösningen så kommer vi göra allt för att hjälpa er och få era möten problemfria!

Välj denservicenivå som passar er och känn tryggheten med en partner som är till för er!

Få hjälp av en expert – Felanmälan

Behöver du omgående hjälp från en av våra supportspecialister, ring oss på 08-568 441 40!

Vill du skicka in en felanmälan, fyll i nedan formulär eller skicka e-post till support@stv.se

  • Jag har startat om både dator och skärmar
  • Jag har dragit ut och satt in sladden igen
  • Jag har kontrollerat så att skärmarna/projektorn och datorn är påslagna

 

STV Supportorganisation

STV Support erbjuder en kompetent teknisk support på både central, lokal och internationell nivå. Våra kunder kan dra nytta av både vår kompetens på den centrala helpdesken och våra supporthubbar samt den lokala närheten via vårt rikstäckande nät av teknikpartners.

Vi erbjuder en support baserad på personliga relationer och med specifik kännedom om varje unik kund och deras specifika utrustning. Centralt kompletterar vi den med specialistkompetens, inte bara för att upprätthålla tillgängligheten, utan även för utbildning, och konsultation.

Vi ingår även i leverantörernas globala supportorganisationer där STV är en del i ett internationellt nätverk av återförsäljare och partners, detta möjliggör världsomfattande leveranser av kundanpassade lösningar.

Alla våra kunder har tillgång till vår help-desk via telefon och e-post där de snabbt får svar på både tekniska frågor och användarfrågor.